Saturday 14 November 2020

 Přeji všem hezký den. Po spoustě nočních hodin vydávám novou verzi widgetu, kde hlavním tématem je modernizace starého kódu a podpora nových zařízení. Nová verze 2.0, která se brzy objeví na Google Play, obsahuje následující změny:

1. Automatické aktualizace biblického citátu dne a témata týdne konečně fungují na nových verzích Androidu. Widget se aktualizuje každé 4 hodiny (častější aktualizaci jsem záměrně nezvolil kvůli zátěži na baterii).

2. Modernizace kódu, který používal starší API od Google. Zatím jsem opravil pouze nejdůležitější části, především automatické aktualizace. V některé z dalších verzí widgetu zmodernizuji i ostatní méně důležité součásti. Tímto by se měl vyřešit i pád aplikace, který byl způsoben chybou ve starších API od Google. Budu sledovat reporty o pádech, pokud se objeví nějaké nové, mrknu na to.

3. Zrušena podpora verzí Androidu 4.4 KitKat (API 19) a starších. Omlouvám se zhruba 1-2% uživatelům, které tato změna ovlivní, ale udržování zpětné kompatibility se starými verzemi Androidu pro mě bylo doslova "peklo" (takový malý křesťanský vtip :-). Všem zájemcům rád poskytnu starou verzi aplikace, která bude fungovat na starších zařízeních, kontaktujte mě pomocí e-mailu, který mám na Google Play.

Díky všem za podporu a pozitivní recenze.

Pavel

No comments:

Post a Comment